Odp: a7n8x ibm dlta primary master

Autor: ia (franz29USUN--TO_at_poczta.fm_I--HATE--SPAM)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 21:04:54 MET DST

> podlaczalem jako primary slave baracude4 i chodzilo ok, wiec albo tasma
albo
> to: spotkalem sie z czyms takim ze ten wlasnie IBM nie chcial chodzic z
> segatem ~2gb na jednej tasmie - rozwiazanie - podpiecie dysku na drugim
> kanale

tylko tutaj jest problem ze ibm nie chce chodzic SAM na jednej tasmie
podpiety pod primary master
a pod slave wszystko spoko i to nie zaleznie od tego czy jest sam czy z tym
segatem

> i to bym Ci polecal - IBM na primary master, a segate i DVD na secondary

w kazdym razie dziekuje za odpowiedz i jeszcze sprobuje to co powyzej
poniewaz tego komputera nie mam pod reke to nie jestem wstanie sprawdzic
natychmiast ale pamietam ze tej opcji jeszcze nie bralem

pzdr

ia