Spire Falcon Rock II - problem

Autor: pieczara (pieczara_at_space.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 20:53:06 MET DST

Witajcie razem z kumplami kupilismy sobie 3 sztuki tego coolera, U kumpli
wszystko spoks na MSI kt4v axp 1700_at_2600 ma ok 48 stopni w stresie i
wentylator chodzi na 2400 obrotow.
U mnie jest cos nie tak bo chodzi mi maks na 1900 i nie chce na weicej

ASUS CUV4X
P III 733
chieftec 360W

Kupilem ten cooler z mysla o athlonie, ktorego juz mam,jutro kupuje Abita.
Czy jest mozliwe zeby cooler na abicie zaczal dziala normalnie na 2400
obrotow ?

Poradzcie! (podpinalem cooler w inne gniadka na plycie i ejst to samo)

--
pozdr.
pieczara