Re: Jak zdiagnozować powód zawieszania sie kompa?

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 10:59:19 MET DST

Dariusz <czarrny_d_at_poczta.onet.pl> wrote:

> komputera. Komputer zawiesza się tylko przy przeglądaniu stron
> internetowych w trakcie otwierania. Zaglądałem na płyte główną Abit
> SE6 nie tam takiego dziewnego coby mogło mieć znaczenie nie ma,
> jedynie kilku kondensatorkach chyba w pobliżu procesora widać tak
> jakby rdze. Na dwóch. Ale muszę być pewny że to napewno to. Bo w
> firmie nie ma za duzo kasy. System to W2k. Poza tym jedynym

Ta "rdza" to zapewne wylany z kondensatorów elektrolit. Nawet jeżeli nie
jest to jeszcze powodem destabilizacji komputera, warto je, a także
wszystkie "spuchnięte", czyli z widocznym wybrzuszeniem denka wymienić. Ta
usterka zwykle postępuje i w pewnym momencie prócz kolejnych kondensatorów
licho weźmie także stabilizatory.

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl