Problem z DMA ??????

Autor: antares (gotan_m_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 17:52:10 MET DST

Witam !

Mam problem z ustawieniem DMA dla nagrywarki ASUS1610a (16x10x40).Nagrywarka
ta może pracować w trybie w trybie UDMA 33-sprawdzałem. Mam płyte Clayton na
chipsecie VIA 694T+686B (VIA Apollo Pro 133T). Po zaznaczeniu w opcjach
CD-ROM trybu DMA , po restarcie system nie podnosi się. Zatrzymuje sie na na
czarnym ekranie z napisem Verifying DMI Pool Data..... Próbowałem z różnymi
Via 4in1 i to samo. Zarówno dla sytemu Win ME i Win XP sytuacja wyglądała
identycznie. Dysk pracyje w trybie DMA5 bez problemu, nagrywarka nie(jest
sprawna sprawdzałem w trzech miejscach i działa prawidłowo).Bios do płyty
też aktualizowałem.

Co Wy na to?
Pozdrawiam Marek