Re: irda w soyo 5TF

Autor: Artur M. Kaminski (USUNartek_at_idea.net.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 17:35:37 MET DST

J.M. wrote:
> Użytkownik "Artur M. Kaminski" <usunartek_at_idea.net.pl> napisał

> Jesli tak, to zacznij od sprawdzenia w instrukcjach Twojej plyty i
> innych na ktorych dziala, czy rozklad pinow jest ten sam.
> Sprawdz tez czy jakichs konfliktow nie ma.

rozkładu pinów producent nie podaje a płyta jest przestarzała i nie
suportowana. wygooglować też się nie da.
wydaje się że jest to standard 5-pinowy, masa, 5V są na swoim miejscu,
nawet napięcie tx miga przy nadawaniu.
albo więc uszkodzony jest kontroler na mb (choć software rozpoznaje i
obsługuje wszystko poprawnie) albo jest jakaś specyfika tej konkretnej
płyty, może zła obsługa w biosie, nie wiem.
dlatego pytam czy ktoś się z irdą na tej płycie nie męczył przypadkiem.

ARtek