RE: Kupilem LCD...

Autor: RoBeRt T (robert003_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 16:43:51 MET DST

>to jak sa 3 piksele zepsute to moga mnie olac ?

Jak to możliwe żeby w nowym sprzecie były popsute piksele? Wyobrazacie sobie
kupic zepsuty magnetowid, Cd player bez soczewki laserowej a może telewizor
ze zbitym kinolem ? :)
Do czego to dochodzi ze sprzedaje się niesprawny sprzet i to za taka kase -
wstyd. Jeszcze smia twierdzic ze ten sprzet tak ma i wg ich normy tak jest
dobrze. Niech zatrudnia inzynierow którzy poradza cos na to by ten sprzet
tak nie miał. Ale skoro ludzie kupuja to ja się nie dziwie ze tak jest.
Zyjemy w 21 wieku i kupujemy niesprawny- nowy sprzet ? cos tu chyba nie
gra - nie sadzicie ?

Pozdrowienia dla wszystkich którzy padli ofiarą fuszerki LCD
RoBeRt