Re: Seagate 7200.7 160 GB - gdzie mozna kupic ??

Autor: FreeZe (free_ze_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 15:40:57 MET DST

> bedzie problem, abcdata nie ma np takiego dysku, wniosek chyba taki, ze w
> Polsce oficjalny import tego produktu nie istnieje, chyba, ze na specjalne
> zamowienie (czytaj:: czekaj 4 tygodnie i przeplac)
>
> polecam zamiennie wd caviar z 8 mb cache, sa dostepne pojemnosci do 200
gb,
> a ten dysk naprawde wymiata, mam taka 80-tke i jest szybsza od 2 ibm-ow 60
> gb icla35 w raidzie 0

W testach Caviary rzeczywiscie dobrze wypadaja, ale sa przy tym dosc glosne.
Ja potrzebuje dyska raczej cichego bo komp chodzi calodobowo i stoi w pokoju
w ktorym spie. A poza tym wszystkie dyski ktore dotad kupilem sa seagate'a i
zaden jeszcze sie nie sypnal :))) ( jak narazie ). Dlatego moge subiektywnie
napisac ze sa malo awaryjne.

--
FreeZe