Re: NIS 2003 czy Zone Alarm

Autor: OKO (bla_at_bla.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 21:33:04 MET DST

> Co jest lepsze do uzywania ?
> NIS to "kobyla", jak sie to wszystko ma do SDI.
> Lepiej zestaw NIS +NAV czy Nav + Zone Alarm
> Nie stawiam zadnym FTP serwerow itp. po prostu do uzywania przy dostepie
do
> netu...

Ja osobiscie wole Zone Alarm i do Tego NAV. Ale Trojan Remover tez nie
zaszkodzi do tego wszystkiego. Dla mnie spoko wystarcza to wszystko. Chodź
bywało w starej wersji Zone Alarm, że mi regularnie przerywało połączenie z
internetem (Internet z kablówki). Ale po instalce nowej Zony wszystko
zaczęło hulać spox.

OKO