Plyta MSI 845PE max i karta ATI Radeon 9100 Sapphire - problem

Autor: TT (krztun_at_op.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 13:05:38 MET DST

Witam
Problem polega na tym, ze nie moge zainstalowac sterownika, ktory dostalem
wraz z karta.
Platforma: Windows 2000, procesor Celeron 2,0.
Po instalacji manager urzadzen informuje mnie, ze istnieje konflikt z mostem
procesor-kontroler AGP.
Stad moje pytanie czy ktos z Szanownych grupowiczow ma taka plyte z taka
karta graficzna lub spotkal sie z podobnym problemem. Chcialbym to wiedziec
zanim zaczne zglaszac reklamacje do sprzedawcy.
Dzieki za wszelkie informacje.