Zginal mi pasek menu start , przycisk Start. Pomocy !!!

Autor: Dział Uzupełniania Zbiorów (Uzupelnianie.Zbiorow_at_biblpubl.waw.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 12:11:00 MET DST

Witam!
Wczoraj przeciagalem pasek menu start na prawa strone pulpitu i jakos go
niefortunie puscilem i caly pasek mi gdzies zginal. Wyglada to tak ze
nie moge normalnie nacisnac przycisku START, nie wiem ktora jest
godzina, nie wiem jakie programy sa aktualnie uruchomione.
Praca bez paska jest troche ciezka, nie chcialbym reinstalowac wina
Jak przywrocic ten pasek? Pomozcie prosze !!! najlepiej na maila
express_at_poczta.fm

pozdrawiam
express2

PS: Acha.... mam Win ME jesli to ma jakies znaczenie