Re: scsi dla systemu

Autor: pacman (pacman_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 12:09:43 MET DST

"ggs" <ggs@__konto.pl> wrote in message
> Nie oczekuj ze po zmianie na scsi, PC (w domowych zastosowaniach) nagle
> dostanie superkopa.
> Szczegolnie przy dzisiejszych dyskach IDE.
>
> Jezeli jednak stawiasz obciazony serwerek z SQL'ami , www z iloscia wizyt
> 10000 klientow/min itp. to wtedy jak najbardziej.
> Przy takim duzym wielodostepie jednoczesnie dyski IDE - mowiac
delikatnie -
> wysiadaja :))

Dyski IDE nadal wysiadaja z SCSI, szczegolnie tymi Ultra160 i 10krpm,
wiem, bo mialem i dluzszy czas uzywalem... konkretnie IBM'a 18GB
DDYS-18350 (chyba... pisze z pamieci) + kontroler LSI (imho o wiele
lepszy niz adaptec), teraz mam baracude 80GB i roznice, jak dla mnie,
widac wyraznie, nie ma co sie dziwic, wyzszy transfer i szybszy czas
dostepu i latency robia swoje

Pozd.