Re: Soltek SL75DRV4 i NTFS

Autor: jdlolok_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 29 Apr 2003 - 11:46:36 MET DST

> Hi,

> Na płycie głównej NIE MA kontrolera IDE.

nooo tak oddzielnego nie ma ale w mostku poludniowym chyba cos jest... :))

> Objawy podane przez Ciebie mogą być efektem drobnego uszko-

> dzenia sprzętu lub złego skonfigurowania BIOSu. Efekty takie

> może dawać np. przekłamująca pamięć RAM, uszkodzony kabel IDE

> lub błąd w BIOSie/sterownikach IDE powodujący problemy z

> obsługą interfejsu IDE.

tak mysle...hmm... jest to jakas drobna "pierdulka", ktora najtrudniej wykryc...

stery to rozne wersje Via4in1 (na kazdych tak samo)

jakby bylo cos z RAMem to chyba w w innych wypadkach tez cos niepokojacego by
sie dzialo?

kabel wymienialem, bois tez przepatrzylem...ale zrobie to jeszcze raz

> Oczywiście zakładam, że testy są robione na czystym systemie

> bez zainstalowanych dodatkowych narzędzi dyskowych czy anty-

> wirusowych.

jasne

Dzieki

Jacek Ł.