Re: Intel 80x86

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 21:07:19 MET DST

On Thu, 3 Apr 2003 18:33:35 +0200, Szymek wrote:

> Właśnie chodzi o to, że widocznie jestem mało sprytny, dlatego właśnie
> prosze Was o pomoc, a nie o ZBĘDNE komentarze.

Te zbędne komentarze właśnie mają Ci pomóc. A o mało sprytnych osobach
to Ty zacząłeś pisać...

> A opisu szukałem w jezyku polskim.

A to chyba nowa jakość w naszej dyskusji, prawda ? Zatem pora na chwilkę
prawdy: po polsku na temat mikroelektroniki znajdziesz bardzo niewiele,
lub nic. To dziedzina, w której znajomość angielskiego jest po prostu
nieodzowna - nikomu nie będzie się chciało tłumaczyć prostych bądź co
bądź opisów. Z tonu wypowiedzi wnioskuję, że jesteś raczej początkujący:
uczeń, może student. Polecam zatem wycieczkę do biblioteki po pozycję
"Podstawy techniki mikroprocesorowej" Piotra Misiurewicza - to książka
dla Ciebie. Jeśli jej nie znajdziesz - pozostaje Ci szukanie w sieci,
gdzie - jak napisałem - po polsku niczego ciekawego nie ma. Jeśli z
anglojęzycznej strony nie zrozumiesz jakiś pojęć, czy opisów pin'ów -
pytaj na forum (chyba, że wolisz priv), nikt Cię za to nie opierniczy.
Ale marudzenie pt. "nie mogę znaleźć" nigdy nie cieszyło się tu
popularnością, zwłaszcza w tak prostej sprawie.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!