ASUS A7N8X i Audigy 2 (problem z game portem)

Autor: Nameless (newsam_at_poczta.onet.pl.NOSPAM)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 10:27:02 MET DST

Mam komp z taka plyta i dodatkowo SB Audigy 2 (wiem nie trzeba bylo - ale
jednak tak mam...:))

Pod WXP mam komunikat ze system nie moze znalezc zasobow dla Game Port z
Audigy. Game port z plyty mam wylaczony w biosie.

Czy to jest problem ze złym zlozeniem/configiem sprzetu czy z softwarem. Co
mam zrobic aby ten game port byl aktywny - jednym z celow zakupu kompa bylo
podlaczenie syntezatora Yamahy - a z tego co wiem robi sie to poprzez game
port i nic mi z tego nie wychodzi.

W sklepie mowia ze to problem z softwarem i nie moge uzyskac zadnej pomocy.

Wszelkie sugestie mile i pilnie widziane.
Pozdro
Andrzej

PS - dodatkowa konfiguracja to:
Radeon 9700