Re: Epox 8RDA i GF4 MX440 ;((.

Autor: Dentarg (dentarg1_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 09:48:36 MET DST

Jurek Gajewski <nie_at_spamowac.mnie.jp> napisał(a):

> sprzętem
> co Asus to Asus...
Przede wszystkim ważna była zmiana chipsetu z nForce2 na KT400, przynajmniej
tak mi sie wydaje.

> Karty Winfast nie są wcale takie złe, a dobra płyta nie powinna robic takich
> numerów....
> Jak na moj gust to ten Epox to złom...
Raczej nie wystawiałbym pochopnie takiej oceny ...
Nowy Winfast działał spoko z ta płyta, wiec wygląda na to ze jest po prostu
niekompatybilność nForce2 ze starymi kartami AGP 4x, lub niekompatybilność
tego modelu Epoxa (lub serii płyt), bo widziałem na sieci testy tej płyty ze
starszymi kartami i nikt nie narzekał.

pzdr,
Dentarg