Re: Drukarka HP deskjet 3832

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 20:53:35 MET DST

Użytkownik "DJ.x" <dj.x_at_gazeta.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy to pytanie na dobrą grupę ale spróbuje:
> Moja atramentowa drukarka HP 3820 drukuje ładniej tekst na gorszym
papierze
> "polspeed" niż na lepszym "pollux",
> na "pollux" tekst jakby miał gorszą rozdzielczość jest mniej wyraźny i
jakby
> rozmyty, chyba bardziej wsiąka w papier.
> Może mam coś źle ustawione?

Drukarki nie są aż tak inteligentne żeby rozpoznać czy to jest
papier polspeed czy pollux i dlatego nie jest to wina drukarki,
bo ona drukuje w ten sam sposób. Po prostu różnica w wydrukach
tkwi we właściwościach papieru (a może te Twoje papiery różnią się
gramaturą - jeśli nie wiesz, co to gramatura to załóżmy że ma to związek
z grubością papieru)