stara płyta - nowy dysk - problem z widnowsem

Autor: buryś (burys_at_poczta.fm)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 09:44:52 MET DST

witam
kupiłem nowy dysk baracudę 80tkę... więc prz swojej starej płycie.. musiałem
użyć programików z seagate'a
po wielu mękach programik w końcu mi dodał dysk, widział jako 80.. i chciał
partycjonować...
po wybieraaniu partycji zrestartował się i nie chciał już się podnieść
pojawiła się plansza windowsa po15 min wszedł do programu seagatea zawisł
(chyba) i znowu się zrestartował... potem zrobił jeszcze raz tak samo...
wkurzyłem się i poszedłem sformatować u kumpla na partycje...
ale teraz podłączając go znowu do mojego kompa (mam tam fujitsu 6.4 z
win98) nie może sie uruchomić windows.... pojawia sie plansza windy .. potem
szary (czarny) ekran i migający kursor...
czy on chce uruchomić system z nowego dysku? (chyba nie?) bo wcześniej jest
plansza windowsa

--
pomóźcie... tylko nie mówcie że muszę kupić jakis konroler ... szukam
jakiegoś innego rozwiązania