Bios do gforce2 mx400

Autor: -=:alkos:=- (alkos_at_el-kfa.ANTYSPAM.net)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 03:13:29 MET DST

Zflashowalem sobie ostatnio gforce'a 2 mx400 biosem z nvidia.pl i dopiero
post factum okazalo sie ze jest to wesja "inżynieryjna" (?). Skutek jest
taki że zamiast 128bitowej kości z 32m ramu Rivatuner widzi 64bitową z 16m,
z czego te 16 m widzę również ja - na powitanie przy starcie kompa. Czy ktoś
zna może adres, z którego można ściągnąć bardziej ludzkie wersje biosów?
Googlowanie nie daje za wiele.

Z góry dzięki

Alkos

PS. Po wgraniu najnowszego biosu z nvidia.pl monitor wpadł w takie krzaki,
że po omacku udalo mi sie wgrac przedostatni (dzięki bogu nadałem im nazwy
1.rom i 2.rom) Ten przedostatni to wlasnie ten o ktorym pisze. Jest jeszcze
wcześniejszy, ale też inzynieryjny, tak wiec sie boje.