Re: Jaki notebook wybrac?

Autor: sila77_at_op.pl
Data: Mon 28 Apr 2003 - 21:22:33 MET DST

polecam notebooki firmy IBM - są prawie w 100% niezawodne. Jeśli chodzi o
Toshibę pracuję na starszym modelu Satelit 4200, nie mam z nią żadnych
problemów. Ale niestety w razie awarii Tosiby możesz czekać kilka miesięcy na
naprawę. Pracowałem w serwisie firmy komputerowej ponad 5 lat i niestety mam
złe doświadczenia z serwisem Toshiby (czas naprawy), z IBM'em nigdy nie miałem
takich problemów

Pozdrawiam
sila77