Re: połaczenia PC i Laptopa jeden z WIN 98 drugi XP

Autor: Grzechu (gpi_at_o2.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 20:42:28 MET DST

z kablem sieciowym nie ma problemu, mozesz go dostac w wiekszosci sklepow
komputerowych albo elektrycznych. inna sprawa ze potrzebujesz do niego
jeszcze 2 koncowki, i odpowiednio go "zarobic", do czego sluzy zaciskarka.
jesli sklep jest dobry, to powinni ci zarobic na miejscu albo dac ci
zaciskarke zebys sobie scisnal:)
polataj po sklepachj, napewno zalatwisz...

-- Grzechu --

> Dzięki za pomoc tylko mam problem ze skrosowanym kablem sieciowym.
Niestety