Re: Zasilacze Q-Teca

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 19:56:00 MET DST

kombinacjach

> ....mozesz podac jego symbol bo chce taki sobie sprawic.

HPC-360-302DF
Uwaga: przy normalnym obciążeniu wiatraki chodzą bardzo wolno,
zasilacz podczas pracy jest dość ciepły. Jeżeli w komputerze są jakieś
mocno grzejące się elementy, to dla zmniejszenia temperatury w
obudowie dobrze jest zastosować jakiś dodatkowy wiatrak.
http://www.chieftec.pl/specyf_zasilacz02.htm
Zasilacz waży chyba 3x tyle co Codegen.
Józef