[OC]Woda czy wiatr ??

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 19:35:20 MET DST

Witam
Chce sobie zmienic standardowy boxowy cooler na cos lepszego. I teraz mam
pytanie, czy lepiej kupic pozadny miedziany radiator czy zainteresowac sie
chlodzeniem wodnym ? Mam P4 2,4 ktorego udalo mi sie podkrecic do 3.2 na
standardowym napieciu. Coprawda nie jest to poziom stabilny bo jedynie testy
sandry przeszly pomyslnie, wiec bede dazyl do uzyskania stabilnosci. Chyba
ze jednak sie nie da i bede musial zejsc nizej z fsb. Ale to wszystko jak
sie zaopatrze w dobry zasilacz i dobre chlodzenie. Zastanawiam sie czy kupic
CoolerMastera z heatpipem (nie pamietam dokladnie oznaczenia) czy moze
zainteresowac sie chlodzeniem wodnym. Jak czytalem rozne testy to jakos nie
trafilem na porownanie temp na tym samym procu pod wc i normalnym
chlodzeniem.

--
Pozdrawiam Tomek
----> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)  <----