HP DJ 3820 vs. EPSON C62 - decydujące starcie ;-)

Autor: Anton (adresu.szukaj_at_w.podpisie)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 18:14:40 MET DST

Obie drukarki są w podobnej cenie ok. 420 zł. Mam pytanie która z nich
jest tańsza w eksploatacji i która z tych drukarek lepiej drukuje w
przypadku korzystania z tuszy zamiennych (refillów). Będę drukował
dokumenty tekstowe i grafikę wektorową czarno-białą, sporadycznie
kolorowe zdjęcia.
EPSON kusi mnie możliwością drukowania wstęgi ale za to podobno jest
więcej problemów przy tuszach zamiennych.
Pozdr

--
Anton
artrog (małpa) poczta (kropka) onet (kropka) pl