Napięcia CPU na Abit NF7 rev.2.0

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 17:36:54 MET DST

Od jakiegoś czasu mam wymienioną w temacie płytę i za diabła nie mogę dojść,
jakie Vcore mam ustawione - W biosie ustawiam ręcznie na 1.6, a różnych
programach (Hardware Doctor), Speed Fan, Sandra, CPu-Z podają inne (i to
żeby takie same, to bym nie pękał, ale praktycznie ciągle jest coś
pozmieniane). Generalnie Waha się od. 1,55 do 1,65, czyli cały volcik
róznicy. Którym sie sugerować - plytą w biosie, czy programami?
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak