częstotliwość monitora

Autor: K_at_meleon
Data: Mon 28 Apr 2003 - 17:19:42 MET DST

Witam!
Mam pewien problem. Otóż przy zmianie sterowników na najnowsze (43.45) mój
komp co jakiś czas bez żadnego powodu resetuje się. Natomiast przy
standardowych sterach wszystko jest OK. No... prawie wszystko. Nie mogę
zmusić mojego monitora do pracy w 85 Hz w aplikacjach. W Windozie - tryb 85
Hz, ale już na przykład w grach czy niektórych programach wskakuje na 60 Hz
(sprawdzałem na OSD). Wiem, że nowsze sterowniki są na to lekarstwem, jednak
z opisanych przez mnie powodów nie mogę ich mieć. W jaki sposób zmusić
monitor (LG Flatron 775 FT) to pracy ZAWSZE w 85 Hz? Dodam jeszcze na
koniec, że moja karta graf. to GF 2 MX 400, która przeżyła zjaranie się
zasilacza...
Pzdr.