Re: nowiutki dysk 80 mb Segate V i stara plyta glowna

Autor: Avatar (urbi_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 19:35:15 MET DST

> Czy istenieja jakies programy, ktore umozliwily by mi podlaczenie takiego
> dysku

Jest takie coś co się nazywa Seagate OnTrack... dostępne na stronie
seagate'a... Miałem podobny problem kiedy na P166 odpalałem dysk 40 GB a po
zainstalowaniu tegoś programu, wszystko chodzi i jest super :). Jest tylko
małe "ale" ten program wymagał za moich czasów ponownego spartycjonowania
całego dysku... Poza tym nie było mankamentów.

Pozdrawiam, Avatar