Re: Ciekawe i dziwne !: nagrywanie Audio CD, moje spostrzezenia

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 16:36:11 MET DST

Użytkownik "Basior John" napisał:

> to co mam zrobic jezeli moja nagrywarka TDK24x,
> nagrywa minimalnie z predkoscia 6x, a CDRW z 2x?

Nagrywaj najwolniej jak się da, czyli 6x. Profesjonalnej produkcji i tak nie
zrobisz, a do użytku domowego w zupełności wystarczy. Nie jesteś jedynym,
którego dotyczy ten problem. Wiele szybkich nagrywarek nie pozwala nagrywać
wolniej niż 8x. Ważne, że się nagrywa w ogóle. A na tanim sprzęcie różnicy w
jakości i tak nie słychać :-)

Pozdrawiam,
Sniper