Re: maksymalna długość kabla TV

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 19:16:25 MET DST

Użytkownik "Brunek" <brunont_at_master.pl> napisał

> jeśli masz Euro w TV to możesz przesłać sygnał są rózne przejściówki, ale
ja
> odradzam... Sam podłączałem przez takie "cuda" ale w wielu przypadkach
smużą
> i zakłucają obraz.

Obecnie i tak chyba zawsze musisz uzyc przejsciowki svideo-chinch, nie
widzialem radeonow z wyjsciem composite

> Sprawdzałem połączenie 11m na "chinczu" z przewodem
> koncentrycznym 50ohm i było ok. Obraz czysty bez zniekształceń - polecam
:)
> bo takie połączenie to każdy TV obsłuzy...

Potwierdzam. Mam kabel 15metrowy, koncentryczny, i obraz jest jak na moje
oko nie do odroznienia z polaczeniem bezposrednim (przejsciowka prosto do
TV). Do tego mam rownolegle puszczone dwa kable do audio, calosc sobie co
jakis metr obwiazalem izolacja zeby sie nie platalo. Rozwiazanie b. dobre i
tanie.

pzdr