brak ramu podczas nagrywania płyt i kopiowania

Autor: Sebastian (radar21_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 15:50:41 MET DST

Mam windowsa xp podczas nagrywania plyt i kopiowania czegos z innego dysku
powoli cos zabiera mi pamiec ram w menadzerze urzadzen nie moge znalesc
procesu ktory by zabieral mi wszyski ram. Prosze o pomoc co to moze byc albo
co trzeba ustawic. Stalo mi sie to po instalacji winowsa XP.
Parametry kompa:
1.8 XP
plyta Solteka
512 ramu DDR