Epox 8RDA - audio control panel

Autor: Radio Erewan (radek_at_cdrom.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 15:30:48 MET DST

Witam!

Czy Epox 8RDA powinien obsługiwać nVidia audio control panel w Windows XP?
Nie mogę tego cudaka zainstalować :-|. Dźwięk jest, ale "bajerów" poza
standardową kontrolką głośności nie ma. Recznie zainstalowane "Sound utils"
z infa daje efekt w postaci pojawienia się opcji w panelu sterowania,
niestety, odpalenie apletu skutkuje komunikatem o braku zainstalowanych
sterowników :-|.
Czy ten model tak ma?

ps. Sterowniki od asusa juz przetrenowałem.

Pozdrawiam
Radek