Re: VIVO

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 14:50:04 MET DST

> Juz to zrobilem tylko gdy instaluje sterowniki Cataclyst 3.2 na XP
to po
> wlaczeniu komputera system wyszukuje jakies nieznane urzadzenia
ktore
> niemoga sie zainstalowac. W ATi Multimedia Center przechwytuje obraz
ale po
> otwarzaniu on "zacina sie" pokazana jest jedna klatka tylko na gorze
jakis
> pasek sie porusza i odtwarza w tym pasku.

Miałem dokładnie ten sam problem (Win XP + płyta A7V333 + Radeon 8500
VIVO Sapphire).
Poddałem się i przełożyłem kartę do komputra z identyczną płytą ale z
Windows 98. Też nie chodziło, ale objawy były inne, wieszał się przy
próbie przechwytywania. Jak wyłączałem kartę dźwiękową na płycie, to
działało przechwytywanie.
Pomogło ręczne przeinstalowanie sterowników dźwięku (nie programem
instalacyjnym, ale z menadżera urządzeń - pojawiło się dodatkowe
urządzenie audio). Prawdopodobnie był jakiś ukryty konflikt z kartą
dźwiękową.
Spróbuj wyłączyć część urządzeń w komputerze i sprawdzaj, czy chodzi.
Pamiętaj o kolejności instalowania sterowników. najpierw WDM capture,
bez restartu, video driver, restart, ATI MMC.
Józef