problem z PixelView Play Pro Nicam

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 13:02:37 MET DST

Witam

kupilem niedawno tuner i nie moge dac sobie rady
z ustawieniem dziweku dla urzadzen podlaczanych
przez wejscia composite i s-video - (kamera i tuner cyfry+)
tzn obraz jest ok w ustawieniach wybieram pal dk a dzwieku nie ma
jak klikam (pixel station) ustawienia TV to znika obraz i przez chwile
slychac
dzwiek ale dziweku na raz z obrazem pogodzic nie umiem
moglby mi ktos to wytlumaczyc lopatologicznie jak to zrobic
tuner kupilem tylko w celu zgrywania filmow z kamery i cyfry
uzywalem zarowno pixel station jak borg - ale to dla mnie
nowe programy (pierwszy raz mam tuner tv i do tego podlaczony
w taki dosc niekonwencjonalny sposob - nie przez antene)
moze jest jakies forum albo faq po polsku z tego typu problemami?
z gory dzieki za wszelka pomoc

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_poczta.onet.pl