Re: radeon - dziwne efekty

Autor: newman (newman_at_free.art.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 10:18:06 MET DST

witam!
mam radeona 9000Pro od tygodnia i dzisiaj zdarzylo mi sie pierwszy raz cos
takiego (pojawil sie wzorek zielony na calym ekranie) ale to pojawilo sie po
mojej zabawie w zmienianie ustawien z 32bit na 16 i potem ponownie na 32 i
wtedy .....yebs! i mam zielony wzorek, po restarcie na razie wszystko
chodzi OK!

ale mam inny problem!
chodzi o to ze ikonki w W2K nie zachowuja swoich oryginalnych kolorow sa
jakies takie jak by im brakowalo kolorow, np, ikonka Explorera jest ciemno
niebieska (granatowa!) dziwne! wlasnie sciagam nowy sterownik ATi moze to
pomorze?!!

ktos mial takie problemy???

newman