Re: Monitor 17

Autor: Jurek Gajewski (jurget_at_o2.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 18:36:10 MET DST

nie kupuj analogowego monitora! oczy masz tylko jedne,
lepiej już kup choćby najtańsze LCD 15cali, ja właśnie się przesiadłem z
17cali SIEMENSA na 15cali TFT Maga - rewelacyjna zmiana. a różnica w cenie
400zł Cię wyniesie. (jeśli Maga kupisz - obecnie kosztuje 1400 w Vobisach,
tylko że z napisem Highscreen)

pozdro
JG