Re: Oczy bolą, czy kupno LCD coś zmieni

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 01:36:26 MET DST

Wojtas wrote:

> Dokładnie. Dobry CRT nadal prezentuje większy komfort pracy oraz
> lepsze parametry.

Eeeee nieprawda...dobry crt to ma dobre kolorki, dobra ostrosc i dobra
zbieznosc kolorow, ale i tak ma gorsza ostrosc i zbieznosc od byle jakiego
lcd :P.

A po za tym jak juz piszecie o tych "dobrych" CRT to moze rzucicie
przykladami, he?

--
p.
Solec-Zdroj (zdjecia itp.) ZAPRASZAM=> http://republika.pl/soleczdroj