Re: Oczy bolą, czy kupno LCD coś zmieni

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 01:41:58 MET DST

Jarek J wrote:

> ale wiesz jak mnie i moich znajomych męcza te 24 kl/s w kinie...
> Chetnie poszedlbym do kina gdzie maja 75 kl/s oj chetnie...
> Bo jak mam zalzawione oczy przy wyjsciu to wcale nie znaczy ze mi sie
> "Chicago" podobalo hehe

Moze masz cos nie tak z oczami? Jakos nie spotkalem sie do tej pory, zeby
ktos narzekal, ze go po kinie oczy bola :P

IMO jak bedzie nawet i 200 klatek na sekunde to i tak bedziesz miec problemy
bo chyba za duzo siedzisz przed kompem.

--
p.
Solec-Zdroj (zdjecia itp.) ZAPRASZAM=> http://republika.pl/soleczdroj