HP 3816

Autor: Michał Putała (a.putala_at_chello.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 01:01:30 MET DST

witam,

Chodzi mi o drukarke HP3816, nigdzie nie moge jej znaleźć na necie,
wiem że istnieje bo widziałem w sklepie (media markt), gdzie
powiedziano mi że to krótka seria przeznaczona do supermarketów, że
jest nieco wolniejsza od 3820, te same parametry druku. Moje pytanie
brzmi czy faktycznie to prawda i czy posiada sterowniki takie same jak
3820 (jesli nie to pomimo nizszej ceny chyba nie warto kupowac, bo
jesli jej nie ma na oficjalnej stronie HP to chyba nie bedzie
sterowników na nowsze systemy operacyjne)

pozdr
michał