Re: Plyta Gigabyte GA-7VAXP, a pamiec TwinMOSa?

Autor: Miedzio (miedzio_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 23:10:54 MET DST

Witam

"Marek Mazurek" <adminek_at_vaxvms.net> wrote in message

> jesli masz możliwość to włóż kość jeszcze innej firmy i
> sprawdź z jakimi nie bedzie, kłopotu, moze rzeczywiscie i
> to calkiem przypadkowo plyta akurat sie uszkodzila albo
> bios nie akceptuje tych pamięci.

Teoretycznie mam mozliwosc sprawdzenia innych kosci, ale to chyba
troche chore, zeby sie tak "meczyc" przy zakupie nowwej kosci RAM...

> Weź jakąś kosc
> wymienioną jako przetestowaną w opiesie płytki i spróbuj
> sie pobawić.

W opisie plytki zalecane kosci sa jedynie 400MHz, do 333MHz zadnej
listy nie spotkalem, wiec chyba powino wszystko dzialac... Wogole
pierwszy raz spotkalem sie z takim wielkim problemem: pamiec RAM-plyta
glowna:(

--
Pozdrawiam
Miedzio