Re: Modem CNR

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 17:59:01 MET DST

Hej

Użytkownik "Marcin" <zanny[spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy zna ktoś miejsce (w Polsce oczywiście :-) ) gdzie można kupić
> modem CNR ?

Niestety... dlugo szukalem, z pare tygodni, ale nie znalazlem

> Może ktoś ma taki, jak sprawdza się działaniu ? Ile mniej-więcej
> kosztuje ?

Ja kupilem swoj na Allegro, razem z wysyłką wyszlo o ile pamietam, 20-25 zł.
Działa OK, bardzo szybko, chociaz przyznam ze uzywam go sporadycznie - od
niedawna mam internet przez siec osiedlową, wiec tylko jak ona nawali. No i
czasami do wysylania faxów - tez jest OK. Ma ten protokół V.92, jeszcze w
TPSA nie wdrozony, ale na przyszlosc bedzie jak znalazl

--
Pozdrovionka
Speedy