Re: Ile badow na dysku aby uznali gwarancje ?

Autor: Maciek Bartnik (mbartnik_at_polbox.com)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 11:12:09 MET DST

Dnia 2003-04-26 18:28, Użytkownik Doggie napisał:
> Czy ma znaczenie ilosc badow do uznania gwarancji ?
Zależy jak jest sformułowana gwarancja. Kupując parę lat temu mój obecny
dysk spotkałem się z firmami, które chciały mi przemycić gdzieś na
umowie punkt według którego mogę reklamować dysk w momencie, gdy
uszkodzone sektory zajmują np. 10% jego powierzchni. Mój dysk ma 13GB,
czyli musiałbym osiągnąć 1.3GB bad sectorów, co jest raczej mało
prawdopodobne. Oczywiście kupiłem dysk w firmie, która czegoś takiego
nie wymagała. Sprawdź gwarancję - jeśli masz taki punkt w umowie, to
zapomnij o reklamowaniu u sprzedawcy i zacznij szukać najbliższego
przedstawicielstwa producenta.

--
Pozdrawiam
Maciek