Re: TVout 7-pinowy, ma ktoś schemat?

Autor: =Kanku= (k4nku!!!!wywal_wykrzykniki_at_o2.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 17:23:08 MET DST

> Pinów masz 6, do tego taki bolec prostokątny, prawda? To jest liczone jako
> 7-my pin. Nie wiem czy znajdzie sie ktos taki, co to otoczke policzy jako
> kolejny pin :)

Chodzi o to, czy ten prostokacik laczy sie z prostokocikiem na drugim koncu
kabla - czyli czy moze sie komunikowac. Jesli tak, to mozna to uznac za
kolejne potencjalne zrodla transmisji. W innym wypadku - nie liczylbym tego
jako pin. Nie nalezy takze mylic pinu jako takiego z 'masa', czy po
angielskiemu Ground/Shield .