przesiadka z ECS K7S5A na EPOX 8K3AE KT333

Autor: tescu (tescu_at_citysat.com.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 15:51:27 MET DST

Jest to moj pierwszy post na tej grupie wiec witam wszystkich, mam nadzieje
ze dobrze trafilem z pytaniem.
Mam komp athlon xp1600 + plyta ECS K7S5A - mam z nim problemy od prawie roku
czasu, sklep w ktorym kupilem wymienial mi na gwarancji juz prawie wszystko
(procesor,zasilacz,pamieci,bat na plycie) - powodem tych wymian byla
niestabilna praca komp, wieszal sie, zmienial ustawienia w biosie, wychodzil
samoczynie z programow, gier.
Wymienili te wszystkie podzespoly chociaz ja od samego poczatku uwazalem ze
problem jest z plyta glowna. I stalo sie - firma zgodzila sie wymienic mi
plyte gl. :-) zaproponowali mi plyte EPOX 8K3AE - niestety nie wiem czy to
dobra plyta, juz dawno nie skladalem komp. i mam troche zaleglosci jesli
chodzi o nowosci na rynku komp.
Mam w zwiazku z tym prosbe o jakakolwiek rade odnosnie tej zamiany, czy
warto (niby marka plyty O.K.)? czy to bedzie stabilnie pracowalo? moze
wybrac jakas inna plyte? (cena do 400zl)
Troche puzno pytam - wymiana ma nastapic we wtorek - ale licze na Wasza
pomoc.
Z gory dziekuje za porade i mam nadzieje ze to nie jest NTG.
Pozdrawiam
/tescu

GG:1400392
tescu_at_2com.pl