Zasilacz, a Play TV HD

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 14:55:24 MET DST

Witam,
postanowiłem wymienić sobie zasilacz LC-240 na silniejszy
HuntKey-300W LW-8250PLUS z PFC, i po wymianie obraz z karty Play TV HD
się zepsuł :( , obraz jest ale na krawędziach jakby nałożona sinusoida,
i w takt tej sinusoidy obraz jest jaśniejszy/ciemniejszy,
takie poziome pasy szerokości ok. 1 cm; głos jest OK.
Przełożyłem z powrotem stary zasilacz i obraz jest OK.
Spotkał się ktoś z czymś takim ?
Może jakieś sugestie ?
Nie wiem czy jakieś interferencje w/w zasilacza z kartą,
a może zła filtracja napięć - chociaż tego nie podejrzewam

Pozdro..
  Rycho