Re: LCD 15 i rozdzielczosc max

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 16:58:00 MET DST

"trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> wrote in message

> raczej tylko 17 cali, np:
> LG 1710S
> max rozdz. 1280X1024

Temat LCD mam obwalkowany z wyjatkiem wlasnie mozliwej max rozdzielczosci
15-calowych (tzn ktore jesli w ogole osiagaja ponad 1024).

Osobie ktora pyta sie PO CO odpowiadam, ze 1024 to dla mnie za malo.
Chyba taka odpowiedz musi Ci wystarczyc :)

Zas to dlaczego nie chce 17calowej LCD to inna sprawa- i nie jest tu
przeszkoda CENA - ogladalem nawet sony x ilestam, za 3300. I bylbym sklonny
go kupic gdyby.... no wlasnie,
gdyby podswietlanie bylo rownomierne a nie jakies "biale plamy" lub nawet
"poswiata" widoczna na czarnym tle, na skraju matrycy.

Fakt nie widzialem wielu egzemplarzy ale np nawet ten sony jaki LD 1710S
mial ten feler chociaz przyznam sie w najmniejszym stopniu.

Belinea prawie nie ma czerni, Samsung rowniez jest jak Zebra.
Czekam az sie pojawi Samsung 172T.

Tak wiec ponawiam pytanie-
czy ktos sie spotkal z 15' LCD > 1024 x 768 ????????????

Pozdrawiam
T.