Re: Intel 80x86

Autor: Szymek (master09_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 16:38:39 MET DST

O jejku, zwykłą literówke popełniłem, a tu już normalnie jakiś koszmar,
zaraz bedę dostawał 100 maili dziennie, że 80x86 to rodzina procesorów. Kto
sprytniejszy domyślił by sie, że chodzi mi o 8086, a 40 wyprowadzeń tego
procka wcale jest tak łatwo znaleźć jakby sie Komuś mogło wydawać, wiec
jeśli ktoś już to znalazł albo po prostu na tyle dobrze serfuje po necie to
bardzo proszę o zamieszczenie mi linka do takiej stronki, za co serdecznie
dziekuję :).
Pozdrawiam.