Re: BLAGAM O POMOC - sprzetowy problem

Autor: dywersand_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 03 Apr 2003 - 16:08:15 MET DST

> Jaki konkretnie procesor do tej plyty wlozyles ?
>
> BK

odpowiadam hurtowo wszystkim, ktorzy byli task uprzejmi i odpowiedzieli na
mojego posta:
1. ram jest wlozony (dzialal na tej plycie w poprzedniej obudowie)
2. cpu to duron 650 - ale czeka juz athlon 1700xp ;)
3. dodatkowy power na zasilaczu ? gdzie? jest tylko takie cus jak I/O
standardowe
4. niby wszystko powinno dzialac zgodnie z tym co w manualu jest napisane

...dziwne ze nic sie nie dzieje, bo to mnie najbardziej martwi, czy jezeli
nastapiloby jakies zwarcie choc na moment wiatraczek czy zasilacz by drgnal ?

mam podejrzenie ze moze to byc to, ze plyte zamiescilem bezposrednio w obudowie
BEZ tych "zlotych" koleczkow mocujacych - czy to moze byc to?