Re: Problem z CD pod WinXp

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 15:29:56 MET DST

Użytkownik "maty" napisał:

> Mam problem otoz mam na kompie zainstalowane na systemy Win98 i Win XP
> problem jest z Cdromem LG52x 3 miesiecznym kiedy odpalam plyte pod win98
> wszystko chodzi i wszystkie plyty chodza. Problem pojawia sie pod WinXP
nie
> chce czytac katrzkow albo czyta i przestaje prosze o pomoc.

Gdy postawilem u siebie po raz pierwszy XP, zaczalem
miec klopoty z moja CDRW Teac 24x. Plyty nagrywala w kratke, czyli raz
jej sie chcialo a raz wyskakiwaly zupelnie losowe i przypadkowe bledy.
Po probach aktualizacji wszelkich sterownikow siegnalem w koncu po nowy
firmware 1.0d (wczesniej mialem 1.0a) i... jak reka odjal, wszystko worcilo
do normy i czalela normalnie dzialac tak jak to bylo wczesniej pod win98.
Byc moze u Ciebie problem jest podobny.

Tom