Re: Monitor Hyundai Q910

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 03 Apr 2003 - 15:12:22 MET DST

> Zastanawiam sie nad zakupem monitora, i chcialbym sie dowiedziec, czy
> warto kupic Hyundaia Q910. Po prostu, z tanszych 19"  tylko ten monitor
> moze pracowac w rozdzielczosci 1600x1200 przy 85Hz. Nie mam zamiaru uzywac
> go do gier ani grafiki, raczej do zastosowan "biurowych" oraz ogladania
> filmow. Jak ktos ma jeszcze jakis pomysl, jaki monitor 19" mozna kupic do
> 1400pln (z vatem), ktory potrafilby pracowac na 1600x1200[85Hz] to jestem
> otwarty na propozycje.

  Posiadam Hyundaia, ale ze starszej serii P910+, który również pozwala
  uruchomić się w rozdzielczości 1600x1200x85Hz, niestety nie jest to
  rozdzielczość zalecana. Widać przy tej rozdzielczości wyraźnie morę.
  Sprawdź przed zakupem czy jest rozdzielczość zalecana, czy maksymalna i
  jak wygląda obraz przy tej rozdzielczości (Nokia Test Monitor).
Rafał