Re: LCD i GF4 Ti 4200 128MB Winfast

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 11:53:14 MET DST

Użytkownik "CywiL" <cywil_at_master.pl> napisał w wiadomości
> Witam !!!
>
> Mam problem i nie wiem jak sobie z nim poradzic.
> Chodzi mi mianowicie ze kupilem sobie LCD 17" LG L1710S i posiadam karte
> graficzna GF4 Ti 4200 120MB Winfast. Temat jest taki gdy mam podpiety
> monitor kablem przez wejscie SUB na karcie graficznej lub przez DVI i
> rowniez podpiety kabel SVHS to tejze karty graficznej to nie mam obrazu
> pulpitu na monitorze tylko na ekranie telewizora. Sterowniki nie widza
> wogole drugiego monitora. Po odpiecie kabla SVHS z karty graficznej i
> [...]
Pierwsza i wazna rzecz-mam nadzieje, ze nie podlaczasz kabelkow przy
wlaczonym kompie? To czesto niekorzystnie wplywa na wyj telewizyjne karty.
Moja rada-pobaw sie ustawieniami w zakladce NView, a jesli to nic nie da to
sprobuj innych sterow do grafiki. Ja mam 40.41 na Ti4200 i dziala tu i tu,
choc nie da sie ogladnac filmu jednoczesnie na monitorze i telewizorze-ale
kto by tak ogladal?:-) Nie probowalem u siebie na obecnym sprzecie, ale
kiedys mialem GF2MX400 i na sterach 28cos tam chodzilo i na tv i na
monitorze.

Pozdrawiam
ArturN