Duron Morgan 1200 Mhz i Plyta glowna Matsonic MS8127C

Autor: Franek (franek_s_at_op.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 10:32:21 MET DST

Witam.

Jestem posiadaczem płyty glownej Matsonica: MS8127C i procesora Duron 750
Mhz. W instrukcji płyty "jak byk" stoi, ze obsługuje ona procesory Duron az
do czestotliwosci 1,2. Postanowilem wiec kupic taki procesor. Korzystajac z
okazji, ze na rynku pojawily sie tanie procesory z jadrem Morgan chcialem
zakupic taki o czestotliwosci wlasnie 1.2. W sklepie powiedziano mi jednak,
ze moga byc problemy wlasnie z tym jadrem Morgana. Na stronie producenta
plyty nie sposob dowiedziec sie czy plyta ta obsluguje takie procesory. Z
tego co dowiedzialem sie z list dyskusyjnych moga byc problemy z chipsetem
kt133 (bez A). Ale to tylko domysly i rownie dobrze moze dzialac jak i nie
dzialac. W zwiazku z tym mam pytanie: czy ktos z grupowiczow ma moze
doswiadczenia z plytami Matsonica i procesorami opartymi na jadrze Morgana?
Jesli tak to prosze o jakies informacje, ktore pomoga mi w podjeciu
decyzji - kupowac czy nie...

--
Pozdrawiam
fr_at_nek <franek_s_at_op.pl>